Hejhejgodmorgon

Ibland så förstår jag inte.

Haft en väldigt udda natt, en massa drömmar. Särskilt den då jag tvättade håret med krossade tomater
så jaah...

Min mage har fortfarande ont :-( jag klappar på den *pet*
Skånskt gille i skolan, lite oldies men goldies kommer på besök och ska få äta lite gammaldags skånsk mat som vår grupp ska fixa idag. Min mormor och morfar kommer, dom är söta ♥

Nästa sak på schemat är frukost så det blir väl att jag får bege mig neråt ↓

Kul att det går feint för Knutut på jobbet <3 då blir hon glad och då blir Tusset glad också, jaa PENGARPENGARPENGAR!!WEI!

Aauw, fick mig att tänka på en rolig sak
T sa: hmm.. det är så långt borta, måste ta två bussar för att komma dit : (
Jag sa: aaw *pet*
T sa: ANYTHING FOR CHOCOLAT!"!EWEW
Jag sa: oO
T sa: Chockladd ;<

Tihi, det var faktiskt skoj :-)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: knutut

*petpådinmage=D jaah, det går bra för mig =P

2007-10-03 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0