Hallelujah!

Domedagen är här *dramatisk musik*

Så dåligt som jag har sovit i natt har jag inte sovit på länge, DET var katastrof!

Nu måste jag äta banan<3
Ringa ett samtal
Sen prepare för school

okejnicesuveräntsplendidomagnificoexcellentesuperbt!

OXEN

21/4-21/5


Kvällen blir nog romantisk, resten av tiden handlar det om jobb, bostad och andra materiella ting. Lugnt.

Jag tror inte direkt på horoskop men fyyyy vad skönt det var att få läsa något sådant positivt!

////////////SARAH!!
GAAH!

Kommentarer
Postat av: knutut

tuss, det kommer gå strålande ! chilla ner ! ska tänka på dig !

2007-10-24 @ 09:59:56
Postat av: Ali

Hoho, Oxen is da shit :)

2007-10-24 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0