God mooorgon Sverige

meeeeh inte god morgon -.- 

Orkade inte skriva i min blogg igår, även om jag hade lite småsaker att berätta, fast nu kan jag inte komma ihåg dom oO

OXEN

21/4-21/5

Du har en väldigt aktiv dag framför dig. Du tar tag i saker, inte bara egna projekt utan även vänners.

 

aah, palla vara aktiv?



Emelie W. var i alla fall rolig igår... vilka kommentar hon kom med
"jag har alltid velat bli våldtagen"
Och av vem ? DARIN och VICTOR STRÅHED så klart! lite speciell, men hon är söt ^^

Hmm.. sen idag... körskolan, usch, jag vill inte, ska prata med min mor om detta faktiskt

mmm gosa i sägen nu hade inte varit illa, men neeeee jag vet inte

Helvetes jävla pissmög

/Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

men sarah, inte bra? hur står det till eg?:O=(

2007-10-02 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0