För jag vill vara en superhjälte

För jag vill vara en superhjälte
Våga visa vem jag är
Så jag kan se dig när du ropar
Så att jag kan vara där


Hade skoj igår, det behövdes :-) Knutut<3

Dagens...

låt är Skillet - Rebirthing
Pre-Chorus
Feel your presence filling up my lungs with oxygen
I take you in
I've died
Chorus
Rebirthing now
I wanna live for love, wanna live for you and me
Breathe for the first time now I come alive somehow
Rebirthing now
I wanna live my life, wanna give you everything
Breathe for the first time now I come alive somehow
Right now
Right now

Sen får jag ha en dagens bild också som är...
                                                
                                         Tarzan och Jane
Feeeint!

okej då hejdå !
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

vi hade det mys, det var trevligt.. ljuuus, briiinna! <3

2007-10-07 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0