Ännu en gång en massa frågor!

vad blir ditt namn baklänges:Haras
Har du gjort snöängel i år:Neej, ingen snö än ju
Platt eller lockigt hår:Platt men dock lite vågigt ibland ^^
Vad gör du när det regnar:Myser inomhus eller är ute och hoppar i regnet
Har en dröm gått i uppfyllelse:hm..nej?
Vad har du för startsida på internet:Google
Vem ringde du senast:Min pappa
Tycker du att sengångare är söta: usch nej, creepy
Har du haft vattkoppor:Jaa, har jag väl
Har du nån gång testat karate:Nej.. eller jo! kanske på min bror
Vilken mobilringsignal har du:Violin Concerto
Minimorötter eller pommes frittes:Pommes \o/
Första sporten du gick på:Vah? spelade eller tittade?
Vad längtar du mest efter just nu:Gå tillbaka till sängen <3
Vilken Tv-serie är bäst:Desperate Housewives och Grey's Anatomy
Kan du gå ner i spagat:hahahaha neej! tänker inte ens försöka
Höga eller låga strumpor:Låga såklart
Vad är du mest rädd för i hela världen: Många saker oO
Har du varit kär i en kändis:Inte kär direkt, men en och en annan förälskelse har man haft
Läser du på baksidan av mjölkpaketet: jadå, jag finner det mycket lärorikt
Vad har du för färg på ditt påslakan:Beige och vitt
Vad ska du döpa dina barn till:Ingen aning? jag är 18 år, hallå!
Sol eller snö:Sol är ju varmast och jag är en kyckling
Bikini eller baddräkt:Bikini
Snyggaste läraren:Uhum.. John Wickman? förmodligen
Är du mörkrädd:Ja oO när jag är ensam
Riktig gran eller plastgran: Riktig gran! självklart, ingen jul utan barr över hela golvet
Tänt eller släkt när du ska sova:Släkt helst
Godaste drickan till frukost:Juice eller o'boy kanske?
Senaste lästa bok:Margit Sandemo - Tornet i Fjärran och Liljegårdens hemlighet
Vem kramade du senast:Becci <3
Vill du bli president:Usch nej
Har du spelat kille i en teater: Yessh, Jonatan Lejonhjärta
Duscha eller bada:Duscha är nice
Kan du ditt mobilnummer utantill:yep och jag tänker INTE skriva det här
Har du gråtit i skolan någon gång:ooh ja
Har du någonsin sminkat dig som en punkare: tihi, jaa.. Det fixade Lotta!
Sjunger du på toan:Nej, men i duschen
Vilken färg har din jacka:Svart med gult på
Vilket land vill du åka till:Många många många
Vad var det senaste som fick dig att skratta:kommer jag väl inte ihåg
Vad tänker du göra nu:Äta frukost !


OXEN

21/4-21/5

Torsdagen passar för en resa eller för något äventyrligt. Du trivs bäst i nya miljöer, bland nytt folk.

En äventyrlig resa kanske?


Jawohl, now lite breakfast kanske?

Hajochvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0