vilken dag!

haha, kommer man hem så har man vunnit en tävling på www.jesper.nu
titta HÄR och gå ner till nummer 4! och den tröjan är verkligen inte vacker ! men jag tycker om den :-D

                                       
  ÄR DEN INTE HELT UNDERBAR ? :-D   lovely!!! + två fribiljetter till filmen och lypsyl! great
 
sen titta bara detta! 50 konstiga namn på städer

1  Fucking (Austria)
2  French Lick (Indiana, USA)
3  Boring (Oregon, USA)
4  Intercourse (Pennsylvania, USA)
5  Dildo (Newfoundland, Canada)
6  Why (Arizona, USA)
7  Blowhard (Australia)
8  Fart (Virginia, USA)
9  Climax (Michigan, USA)
10  Truth Or Consequences (New Mexico, USA)
11 Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch (Wales)
12 Big Bone Lick (USA)
13 Dwarf (Kentucky, USA)
14 Dead Chinaman (Papua New Guinea)
15  Assawoman (Virginia, USA)
16 Burning Well (Pennsylvania, USA)
17 Acme (West Virginia, USA)
18 Sexi (Peru)
19 Poopoo (Hawaii, USA)
20 Beer Bottle Crossing (Idaho, USA)
21 Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu (New Zealand)
22  Needmore (Texas, USA)
23 Pussy creek (Ohio, USA)
24 ii (Finland)
25 My Large Intestine (Texas, USA)
26  Gayville (South Dakota, USA)
27 Ass (Ukraine)
28 Can do (North Dakota, USA)
29 Wagga Wagga (Australia)
30 Dollarbeg (Scotland)
31  Cockburn (Western Australia)
32 Shetland Islands (Scotland)
33 Lolita (Texas, USA)
34 Wetwang (England)
35 Middelfart (Denmark)
36 Disappointment (Kentucky, USA)
37 Hell (Michigan, USA)
38 Whiskey Dick Mountain (Washington State, USA)
39 Gravesend (England)
40 Looneyville, Texas, USA)
41 Hygiene (Colorado, USA)
42 Bird in Hand (Pennsylvania, USA)
43 Embarrass (Minnesota, USA)
44 Plain City (Utah, USA)
45 Okay (Oklahoma, USA)
46 Normal (Illinois, USA)
47 Odd (West Virginia, USA)
48 Hooker (Oklahoma, USA)
49 No Name (Colorado, USA)
50 Hot Water (Mississippi, USA)

 

OMG asså, jag har verkligen skoj! börjar bli trött nu också bara för att jag stirrar rundor så :-D

 

Och borde egentligen lägga in dom bilderna från fredagen och lördagen men det är verkligen en MASSA bilder!

Sen så ska man till Bornholm med, jadå! med småföretagande gruppen, fastän jag inte går den kursen, var jättesnäll mot Ursula och frågade om jag fick följa med och JAPP, det får jag :P är borta 7-8/12 wohoo
DET BLIR EN ÖL PÅ DET EMELIE! (eller kanske två eller tre?)

Nice, då behöver man inte lösa problemet med att vem ska följa med mig till Helloween konserten för jag kommer inte vara hemma då! aaaaahahaa, vilket är lite synd, skulle varit skoj att se dem :-)
Okej jag bidde mega trött!

En sista sak, en ny tjej började i klassen idag, Charlotta från Uddevalla :-D en trevlig filur, men fy vad jobbigt att börja sista året i en ny klass nu!

okej, ännu en sista sak!!! Jag och Becci är helgrymma på att spela luftbadminton med soundeffects till, tror nästan att vi fick rört oss mer än de som spelade med fjäder :-D hell yeah!

// Sarah

 


Kommentarer
Postat av: kusin carrroline för jag e fin, eller?

jag tyckte tröjan va fet somfan :P

2007-11-26 @ 18:27:08
URL: http://caroiystad.blogg.se
Postat av: knutut

haha, tröjan äger, likaså soundeffects ;)

2007-11-26 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0