Vet ni vad?

Den döda jävla katten säger inte mau
Men jag tycker om den ändå


Sockersött romantiskt?


Nu måste jag studieren, gårdagen var inte så lyckat till det, koncentrationen låg INTE på topp

Men ja, jag vet inte
Humör: Det är okej
Trött: Inte direkt, fast alltid skönt att sova
Hungrig: Nej, det blir en kopp te!
Saknar: Balsam :-/ Och lite annat
Får inte: Tänka för mycket på det och får inte få IG på provet(!!!!!!)
Måste: SLUTA TÄNKA! herregud, hur svårt kan de vara?
Tycker att: Livet är förjävligt den mesta av tiden, men ingen som sagt att det skulle vara enkelt (snarare tvärtom)

Okej, måste typ dra nu

Tack och adjö

/Sarah bläääääääääääää (vah?)

Kommentarer
Postat av: knutut

äckligt sockersött !!!

2007-11-20 @ 16:24:53
Postat av: kusssssssssssssssssssssin söt

ja men jag måste få din inloggning till bloggen först ;)

2007-11-20 @ 17:16:46
Postat av: kusssssssssssssssssssse

låter najs ;)

2007-11-20 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0