varför vaken?

jo för jag väntar på någon.
Borde egentligen sova, men har faktiskt sovmorgon till 7 så det är lugnt.

Humöret då?
Det är bättre
skönt

*gäsp* lite trött är man dock

så nu när man ändå sitter här, något att berätta?
Gåsmiddag hos farmor och farfar:
En tradition och maten blir alltid väldigt god, Mårten Gås med tyska influenser är mums
Tog några glas vin till maten som hjälp till att varva ner + att det är ju gott det med.
Jag ska nästan bli alkoholist, tror att det hade passat mig ( ja, låter väldigt dumt jag vet)
Efter maten var jag så duktig och satte i en skiva med tysk dansbandsmusik, som min farfar starkt uppskattade (farmor med för den delen) Kusin med hennes pojkvän försökte dansa och de lyckades emellanåt.
Jag och den andra kusinen försökte också dansa, inte lika lyckat kanske men roligt såg det ut.
Finns egentligen inte så mycket att säga om kvällen, vi pratade och umgicks, roligt ibland och mindre roligt ibland.
Fick i alla fall haft ett seriöst kusinsnack med den äldsta av dom <3

Morgondagen:
Åka till ett buddhisttempel i Malmoet, religion sak grej studiebesök, kan bli muy intressanto
Sedan käka på någon vegetarisk restaurang eller sådant vad det nu var för något
Hemma vid 16.

väntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntarväntar

tiden går så sakta när man väntar, oi oi oi oi oi

Kan leta efter en dagens bild så länge
okej, hittade ingen särskild som fångade min uppmärksamhet

så det blir en Quote of the day istället
sagt av Ellen DeGeneres
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.

lite roligt ja :-P

okej, orkar inte sitta här och försöka skriva något, inte vidare lyckat

VÄNTAR!
/Sarah


Kommentarer
Postat av: caroline

jag

2007-11-13 @ 19:41:31
Postat av: caroline

jag tycker om dans (L)

2007-11-13 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0