Valde att

ta bort det förra inlägget, jag står för vad jag säger och tycker men konsekvenserna av vad jag sagt kanske inte är rätt läge att få fram nu?
Och jag kan mycket väl säga det till den personen privat sen :-)

Iaf, ska vi kanske ta helgens händelser?
Fredag - Malmö med Tyke var skoj, god mat och dricka och en rolig film ! Trevligt sällskap också såklart ^^
Kommer in några bilder här när vi väntade på tåget och vill bara påpeka att ja, jag ser sjuk ut eller som om att jag tagit droger, det är upp till dig att välja. MEN mina ögon blir alltid helt lila när bilden är tagen med digitalkamera och skarp blixt :-S Kan inte hjälpas
       
Jaag!                    Tyke och jag       Tyke       JAG ÄR SEXIG!
(titta på gubben!)

Okej, måste också påpeka att på bild två så NÄ, jag har inte smutsigt hår :-O bara ovanligt glansigt och det är rent dygnet runt för jag är en duschoholic :-D typ ja
Iallafall....
Servitören på Bröderna M var ett slisk, han lät mig inte äta i fred, det var blickar till höger och vänster, någon blinking här och någon där. Kan inte undra på att man blir helt stirrig om man inte får äta sin mat i fred!
Flirta inte med mig när jag äter! (om du inte är väldigt söt, vilket han INTE var) mhmmm
På tal om söt (nu lämnar jag ämnet här alltså men ändå) du MÅSTE gå till Elgiganten i Ystad, typ extremt söt kille jobbar där, man verkligen wow, kunde inte ens bli irriterad på honom för att dom inte skött sitt jobb maaaau.
heeeheheheeeeeeeeeeee, ja jag är udda men jag börjar få huvudvärk.

Men okej då, lämnar Malmö, orkar inte gå in på så mkt detaljer just nu (har inte tid iheller för den delen, ska snart till Trelle och köra)
Igår, Lördag - Var det lite panik för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.
Jag klarar absolut inte av att vara själv längre, för då tänker jag och tänka är inte vad jag behöver göra just nu men så iaf, kära kusin vitamin Caroline (haha det rimmade) kom hit vid 18:30! vi gick och åt på Pizzaboden och det var gott men usch vad äckligt mättande. Seeeen bar det av hemåt, tittade sista halvtimmen av High School Musical 2 sen lite på The League, spelade Guitar Hero och sedan TENCHU! äckliga kattgubbar med string som går konstigt och sprutar eld medan dom säger MMAAAU och HUAUH, härligt asså! sedan Duke Nukem - Time to Kill (Detta är alltså gamla spel till första Playstationet) Seeeen.... tittade vi lite på Chocolat och Ladder 49 sen efter det Blade - Trinity och Van Helsing så det var verkligen en massa zappande, med tanke på att de flesta filmerna visades ungefär samma tid. Blev väldigt mkt vampyrer den kvällen.
Strax efter tolv kom Ludvig, min kära kusins pojkvän och hämtade upp henne och kvällen var slut! men trevligt har det varit :-)

Och nu har jag verkligen inte tid att sitta här mer! ska åka om ca 30 min och jag måste äta och klä på mig så ja
Hejdå, litet inlägg om hur körningen gick kommer senare :-D

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0