Udda nyheter!

Kvinna dömd för penisbett på gatukök

(bara påpeka att överskriften är lite tvetydig, har hon bitit ett gatuköks penis?)

Skövde En 22-årig kvinna dömdes på tisdagen till 80 dagsböter för att hon bitit en man i hans penis. Händelsen ägde rum på ett gatukök en natt i mars.

Kvinnan gick fram till mannen, som hon inte kände, och frågade flera gånger om han ville ha oralsex. Mannen sade nej, och försökte vända sig bort medan han talade henne till rätta. Men kvinnan ryckte ner mannens byxor och bet honom i sidan av penis. Sedan klöste hon honom i ansiktet.

22-åringen har medgett att hon var mycket berusad och säger sig inte minnas att hon var inne på gatuköket, skriver Skaraborgs Allehanda.

Skövde tingsrätt dömer henne för misshandel och sexuellt ofredande till villkorlig dom och 80 dagsböter. Hon ska också betala 11600 kronor i skadestånd till den bitne mannen.

Rätten anser att mannens berättelse är trovärdig, bland annat för att den är så ovanlig att man inte tror att han hittat på den. Berättelsen får också stöd av ett vittne, liksom av fotografier och journalutdrag om mannens skador.


Jaa, nyheter är trevligt ^^ även om innehållet kanske inte alltid är så trevligt är det "kul" att få veta vad som hänt/händer runt om i världen.

Glömde informera igår att jag har köpt en KLÄNNING! Hittade en bild på den också så här är den
                           
Ganska söt va ? typ slutar precis ovanför knäna
Sedan köpte jag en BOLERO också, ska finna en bild på den med om jag kan :-p
.... Dumma H&M server, är nere för tillfället och kommer upp igen om ca 4 min -.-
får väl göra något vettigare under tiden, klä på mig och så.
Ne orkar inte, får berätta något istället..
som att igår fick pratat med Mårtenssonen och Lottaleinen, var ett tag sen sist fast ja, det har sina orsaker :-) trevligt var det iaf, inbjudna till Lottas avslutning på Cocktailskolan nästa fredag, wohoo billig sprit \o/
KNUTUT! om du läser detta och inte pratat med Lotta än så ska du veta att du också är bjuden.

men jaha... seg server  ELLER Nä! nu funkar den igen
eller så kan jag också säga Bajs för att jag inte hittar någon bild men jaja strunt  i det
måste springa ner och äta frukost nu!
Hejdå
/Sarah

 


Kommentarer
Postat av: caroline kusin andersson

1. fin klänning :D
2. FAN AV DU ÄR UPPE TIDIGT O SKRIVER I DIN BLOGG TÖS :P AHAHA smek

2007-11-15 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0