Sjuuuk :-/ och aaah!!!

Som min moder så snällt kallade mig är jag en SPYfluga och KRÄKunge.
Ja, och har förresten fått feber också, GREAT!
Men bort från mina problem

Seriöst detta som hände igår, jag blir galen för vad fan är det för fel på vissa människor?
Även om man inte är personligen drabbad (men vem vet, hade mycket väl kunnat bli!) så känner man med de som förlorat sina vänner och familjemedlemmar.
Kanske någon säger: Du vet väl inte hur det känns?!
Jo tänk för att jag gör det, tänker inte gå in på det men jo så är det.
Läser man artiklarna om det varhelst man kan finna dom och man blir ledsen och rädd.
Liksom, vad är det som säger att det inte kan ske här?
Nej, usch, jag känner ett ogillande mot vår planet för att den blivit som den är, men förmodligen orättvist att skylla det på något som den inte kan hjälpa. Än en gång, MÄNNISKAN, vi är fan alla mer eller mindre pantade.
Jag också, jag är faktiskt totaltpantad!
Sen finns det ju såklart dom extremt störda, Hitler t.ex., Stalin och snart lägger jag fantamig till George Bush i den listan, den personen är absolut inte min favorit.
Nej fan ta jorden, jag flyttar till månen.
Lust att hänga med?

Äcklopäcklopissemögattmådåligt
jag återgår till sängen med mitt te

Adjö
/Sarah

Nu blev jag sentimental också, drömde om mina närmsta vänner i natt. De som jag känt länge och mindre länge.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Muffapiff också! <3

Kommentarer
Postat av: knutut

mitt vän, i like you even if u r sick or whatever !

2007-11-08 @ 19:53:19
Postat av: Emmi

Jag kan följa med till Måååååånen :D Vi kan stuttsa runt där ute, så kan vi öppna massa chips påsar och flyga runt och äta dem:D jiiiippie

2007-11-08 @ 19:59:59
URL: http://emmipetersson.blogg.se
Postat av: Sarah

Hahah emmi är totalt underbart vrickad :D

2007-11-08 @ 21:14:42
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0