självmordsbenägen?

hah nej
Rätt så många som börjat fråga på den senaste tiden eftersom jag inte är jätteglad direkt om jag funderar på att begå självmord.
Och JA, funderar gör man alltid, det hör praktiskt taget nästan till denna åldern, men där är en stor skillnad på att tänka och göra. Och göra det , nej tack, tänk vilka saker jag hade missat då!
Så om jag skulle dö för att jag blev påkörd av en bil eller ett lila tåg så har det varit ren och skär olycka, bara så ni vet, ni som oroar er.

Sen har jag kommit på att jag blivit rätt så sarkastisk och spydig den senaste tiden.
Någon frågar hur mår du och jag ger ifrån mig ett sarkastiskt "suveränt" och flinar typ.
Hur otrevlig får man bli? borde sluta med det faktiskt.
Fy på mig

Dagen iaf.
Göra julmat till vårt julbord vi ska ha i skolan
Försöka hinna till Elgiganten och hämta mitt batteri
Träffa Knutut --> gå till Boxningen (ska testa på)
Ringa Mårtensson eller bli uppringd av henne, får se vem som är snabbast :P
Titta fotbollen Sverige - Lettland
Grey's anatomy

Härligt, mitt liv är verkligen intressant (ja se, där var jag sarkastisk igen)
Kommer verkligen sluta som en ensam tjurig gammal tant med allt för många katter.
Ett gäng döda jävla katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0