NU ska dom upp!

Cocktailskolan

1.Lotta bartender 2.Lotta och Jessica M. 3.Johan blandar drinkar 4.MUMS! 5.Knutut dricker :-D


1. Fredde var där 2. Jag gillar 3. Mårtensson <3 rött vin 4. ALKOHOLIST 5. Kvällens tjejfavorit Emil eller som vi kallade honom, MR. HYPER


1. Lotta och Emil 2. Gratis drink, tack EMIL! 3. Knutut dricker för fullt! 4. Är du full eller? och vem flirtar du med egentligen ? :-P 5. HAHAHAHA! SEEEXY


1. Sover? 2. Hej på dej 3. Snyggaste frillan ever

LOTTA OCH SARAH KVÄLL

1. HEJ! 2. Älskar min vattenflaska <3 3. Sexig pose! 4. Klämmer på Lottas bröst? mwehe 5. Blåser lite


1. haha :-D 2. Ninja? 3. Tittut 4. BU! 5. Dött?


1. Okej, godmorgon 2. Lotta syns knappt? 3. Trappsittning 4. Kallt för gumpen 5. Lotta sötnöt


1. Jag har en gump! 2. Ge mig min man<3 3. Man + Lotta 4. = barn 5. LEKSAKER!


1.Påldans? 2. Leksaker wooho 3. 5 för 20! slå till! 4. Godishörnan? 5. Porrblick med glögg


1. Karamell 2. Sugen? 3.ja, vi vet, vi är omogna 4.Vad har hänt med honom? 5. Sexigaste mannen ever!


1. Hon gillar pumpar 2. INDEED! 3. sömnig?

Morgonmys med Lotta och Sarah <3





Idag! :-D
    Tjabba tjena hallå ;-P

NEJ! jag är inte naken! har handduk på mig ffs! skulle gå och duscha och ville bara visa mitt vackra nyvakna ansikte, hah!

Fyy vad skönt med frilagd dag! har precis varit och klippt mig med :-) bleev bra, bättre än innan iaf! bara hängde och såg tråkigt ut :-(  Inte konstigt att jag inte lagt in dessa bilderna innan? tog för bövelen en timme!
Nu måste jag diska och läsa lite Voltaire - Candide ^^
oooh, nu kör Knutut hem, jag hör hennes moped :-D HEJHEJ!

PUSSHAI!
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0