Nej nu asså!

nu är det totalt utflippat!

Så kan det ske
men hallå tuff period just nu
Jag babblar
Men WTF! vad är det?
Detta är totalt ovettigt
Någon som förstår?
Inte du iallafall
Eller gör du?
Jag förstår ingenting
Nej nu blir jag förvirrad
Ska man vara tyst någon gång
Kanske för mycket har blivit sagt?
Jag vet inte
Det lär vi märka
Babbel babbel babbel
Jag kan INTE sluta
Oj vad jag saknar dig
Peace, love and harmony - Skrattretande
Knutut <3
Sms ?
Vad är det jag radar upp?
Jag borde sova
Men mina fötter är jättekalla - lust att värma?
Shiiet! var tyst med mig nu
Det funkar inte det här
Hatar det
Nu måste jag bege mig
Men jag är beroende - kan inte sluta
Drog drog drog drog
Kyss mig va?
Skrattar åt mig själv
Totalt ologiskt - men har någon sagt att det ska vara logiskt?
Saknar fortfarande
Min säng kallar - den luktar inte gott längre
Musiken har tystnat och det är mörkt
Nej
Nu gick jag
Adjö

Kommentarer
Postat av: knutut

lilla kompis ! finns här, förstår nästan. förstår lite, vem du saknar, lite av vad du känner. prata med mig kompis !

2007-11-07 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0