JAG HAR EN NY

KAMERA! och jag och Knutut ska typ börja på boxning!
se, något här i livet kan vara skoj :-)
                 
Pose                 Boxningspapper        Knutut är söt <3       yeeey plansch!

Och usch, jag orkar inte skriva mer eller lägga in fler bilder, det får komma efter fredagen! :-D om jag vågar ha med mig kameran ut ? Den är ju så fiiiiin och sööööt <3
Snyggvo killen jobbade inte idag :-( fast där var några som inte var totalt fel! mmrrauwrr

Knutut <3
Några fler <3

Sånt bajs det kan vara ibland (ja, bajs är ett roligt ord)

okej, orkar verkligen inte skriva ! är astrött och tofflor är dumma :-(

Parthey på fredag, behövs!

Kommentarer
Postat av: knutur

vilken snyggvo kille??? :P

2007-11-21 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0