God morgon

Ueeeeeeh


Drömde att jag försov mig, vaknade inte förrän klockan halv 9 och jag var hemma hos mormor och morfar och efterhand dök resten av släkten också upp där + att Sofie (kusinen) var gravid igen och Gustav bara käkade ett konstigt äpple som sedan Milton slängde i hans huvud.
Min mamma var bara extremt udda och jag fick panik över att jag inte skulle hinna till skolan i tid.

Ja och sen en massa som hände där emellan som jag icke kan komma ihåg

Här kommer iaf en favorit i repris
Se två töntar göra bort sig!

Knutut, när kommer nästa? Får ske snart tycker jag ;P med vår egna sång!



Frank Zappa - Lucille has messed my mind up
Bara det att i min version "- - -" står för vilket namn som helst och det är om en kille och inte nån Lucille så det så!

- - -
Has messed my mind up
But I still love him
Oh I still love him
- - -
Has messed my mind up
But I still love him
Oh I still love him
- - -
Has messed my mind up
But I still need him
You know I need him
Whatcha tryna doota me
- - -?
Whatcha tryna doota me
- - - ?
Whatcha tryna doota me
- - -?
You got me goin' outa my mind
- - -
Has tore my heart up
But I still love him
I really love him
- - -
Has tore my heart up
But I still need him
You know I need him
He treats me like my heart
Is made of stone
He runs around
And leaves me home
All alone
He doesn't answer
When I call him on the phone
He messed up my mind
I'm crying alla the time
- - -
Has messed my mind up


Hej då
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

haha, den kommer snart kanske ?? :P

2007-11-06 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0