CP- barn

igår var det FÖRLÅT!
förlåt för att jag finns
förlåt för att jag är till besvär
förlåt för alla problem jag har orsakat
förlåt för att jag är en besvikelse
förlåt för att jag inte är glad
förlåt för att jag inte är perfekt
Förlåt för allting

Idag :
Jag är inget, jag är tom

Extremt jobbig gårdag, men på något vis behövdes det.

10 min ska vi till min farmor och farfar och fira Mårten Gås, pallar inte. VILL INTE!
blääää
Jag har seriöst varit nere i en total svacka den senaste tiden
2 veckor har tankarna varit "Fuck life and happiness"

måste klä på mig nu, helvete också

/Sarah

Kommentarer
Postat av: knutur

kompis, vafför pratar du inte med mig? du får inte må dåligt, jag finns här !

2007-11-11 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0