Mys och Troja

mmmm idag har varit mys dag, lite tråkigt att jag och Knutut inte spendera dagen i Malmö men mitt knä tillåter faktiskt inte det! + att det regnade rätt så mkt, så förmodligen lika bra att det inte blev av :-) tar det en annan dag istället.

Vaknade klockan 9!! sen har det bara varit mys, bosatte mig nere i soffan med laptopen eftersom där är nära till kök, där finns tv och toalett, helt suveränt :-P och jag tände en brasa och ljus

      
       Inte så illa va ? :-D

MMM BRAD PITT  I TROJA ÄR MUMSIGARE ÄN MUMSIGT!
                              
  yummy
Härligt med en film där männen springer runt i korta "kjolar" :-D haha

Sen knä uppdatering! svullnaden har gått ner, woohoo :-D men gör inte mindre ont, mindre wooho :-(
färglatt har det blivit med :-O
                           

Nej, återgå till filmen nu va?
HA DET BRA!
pusshai
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0