Juuulbord

vara i skolan klockan 8 som vanligt, beräknas kunna sluta ca 23:00
OH MY F*CKING GOD säger jag bara
det är total död för alla i klassen! springa runt i dom där tofflorna i typ 15 timmar är ej trevligt kan jag ta och informera om. usch usch usch, sen kanske några kommentarer om att jag inte stannade kvar och hjälpte till igår?
men seriöst... slutar 9:30 och stanna kvar till 15 ? eh nä, skulle inte tro det va! och min mamma sa att det var okej att jag åkte iväg ^^ Hade ju faktiskt bokat in en dag med Knutut <3 så whatever
Hade ändå inte kunnat hjälpa till så mycket, handikappad as  i am.
NejnejNEJ NEJ NEJ!

okej, the quote of the day blir:
A fashion is nothing but an induced epidemic.

urk, orkar inte! kommer att bli en lååång dag idag, sen måste ha ett skolarbete färdigt till i morgon, vilket vi inte kommer att vara. *suck*

Nej, frukost på det tack

Ha en fin dag allihop :-)

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du glömde att berätta att du fyllde mitt skåp ;)
hade lite problem o få in mina saker i dag ;D

2007-12-06 @ 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0