HR Julbord!

NU kommer det en massa bilder :-D
Vi hade vårat julbord igår, 8-23, mkt tufft! men det gick bra :-) maten uppskattades.

1. Killarna äter frukost 2. De två små söta :-D 3. Christian och Simon in action 4. Kathe och Larsson sötnöter 5. Simon och Christian igen :-D


1. Maria the fucking Olsson! 2. Martin är ett sär 3. Här görs det saftsås 4. Och gröt 5. Hej Coffe hej!


1. Dukat bord 2. TYKE! 3. Johan galen? 4. Emelie med kakan!! 5. Folk in action


1. Herr Lee Hagström 2. Fint? 3. Julmat! 4. Savoykålsrullar :-D 5. HAJ GRIS!


1. Julmat! 2. Ännu mer julmat 3. Julmat... 4. Say CHEESE! 5. Birte, kvinnan i huset


1. Hungrig någon? 2. Anton och Coffe 3. Johannes mästerfotograf 4. Rasmus är kort men gullig ^^ 5. Julgodis!


1. Mer julgodis! 2. Emelie och jag 3. Becci är söt (och liten) 4. Coffe på G 5. Simon och Råberg


1. Louise Larsson och Simon 2. Rasmus 3. Patricia 4. Ursula oO 5. Homemade snaps


1. Birte shakar 2. Sexiga boys, bästa bilden för kvällen? 3. ...Seriöst? Skrämd? 4. Hur mår du? 5. Hey Babes!


1. Magister Rune 2. yeee min hand! 3. hahah söta! 4. jag är här! 5. Vems boobs?


1. 2:ornas pojkbord och David! 2. Max är lite creepy... 3. Fint Dansken :-D 4. Så avrundar vi med en Lundin :-P

Ja, det var iaf några av bilderna ! orkar inte lägga in mer :-D
En av de få gånger då jag verkligen trivts med klassen, men ja, med vissa undantag
Kan ju inte säga att alla gjorde det bästa igår....
MEN DET GICK BRA! det gillar vi :-D
En av kvällens höjdpunkter var när Emelie ville leka horror movie med mig, jag bidde rädd kan jag säga, totalt skrattande nervvrak tio minuter efter den hisshändelsen!
En annan var att kära Becci fixade körkortet! GRATTIS SÖT! <3 och en  varning till er alla andra.. HÅLL ER INNE FOR THE LOVE OF GOD!
Bra kväll

Ja, sedan dagen? har varit soft.
Jag totalt älskar min nya kamera ! har blivit så värsta fotoholic ! måste fota ofta och eftersom jag inte har så bra motiv brukar jag bli modellen :-D titta här bara --> och här -->
Ser dock lite drogad ut på den andra bilden, men whatever :-D inte så många som läser min blogg ändå ^^
Men seriöst... sorligt att jag blivit sån fotoholic MEN
jag fotade några av mina nya smycken också ! Check this out -->
Fint va? till Jul och Nyår förmodligen :-)

Spelas nu
Dark Tranquillity - Empty me
What night never abandoned
In shallow darkness dwell
The evidence in pools of black
Light cannot penetrate, light cannot penetrate

Have you come for my forgiveness
There's nothing left to give
No response to your repentance
This empty me

Lifted from the living days
To be bent right out of shape
Let blades and satisfiers
Cut and lick these wounds
In reversal of repentance
This bastard son of lies
To bring meaning to it all, meaning to it all

Have you come for my forgiveness
There's nothing left to give
No response to your repentance
This empty me

Take now from this body
A coward's heart
And a soul beyond repair
Empty me

Between insecurity and reason
Self deprecation as a means to the end
Out of reach but never closer
A cure that searches for the cause
Cause for chaos

Have you come for my forgiveness
There's nothing left to give
No response to your repentance
This empty me

Drawn from memories the fragments linger
On ages of thought and seconds of sleep
What is it here that tempts the night
To stab the day and kill the light


Nästa Roxanne från Moulin Rouge
Why does my heart cry?
Feelings I can't fight
You're free to leave me, just don't decieve me
And please believe me when I say I love you


Sedan... Benny Benassi - Satisfaction :-D
Dehöver inte skriva texten eftersom flesta nog redan kan den ^^

Sedan blir det Brandi Carlile - The story
men wtf vad är det här ?
ÄR MUSIKEN EMOT MIG ELLER VAD?
bara påminn mig om det som har varit och inte kommer att bli, tack så mycket

yaa, lite Rammstein också, aja, det är bra <3 så det får påminna mig hur mycket det vill!

Bornholm imorgon, ska bli skoj sedan Dona Gina på kvällen med Emelie :-D mycket mys!
vi gillar alkohol, det är bra, så roligt, mmmm

Nejmen, om man skulle fortsätta läsa boken och inte sitta här och minnas? Sounds good to me
Mau<3

Pussochhai ha det fint alla mina kära medmänniskor

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Patricia

fler bilder ;D
de va jo kul att se vad som hände i köket ;)
jag såg jo inte så mycket av de!

2007-12-07 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0