Here it comes

Vilken svordom använder du mest? Helvete, fan, hora, fitta, idiot. Ja lite sådant :-P
Äger du en iPod? Nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen nu det är ju lov :-) Annars ca 5:30-5:45
Hur många resväskor äger du? Ingen, har gemensamma inom familjen
Använder du flip-flops? Nää
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop extra
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på hur jag ser ut för tillfället
Vilken var den senaste filmen du såg? Blow Dry
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän !
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på hur mycket det var? En resa till sol och värme :-)
Har någon någonsin kallat dig lat? Min pappa har nog gjort det någon gång
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen tror jag
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Edguy har och kommer alltid att ha en särskild plats i mitt hjärta <3
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej
Vad åt du till middag senast? Fish and Chips
Använder du huvtröjor? Aoo, det är mys :-)
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma tror jag det var
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? berg&dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Gör dom alldeles säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0411
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja och gör det fortfarande, Disney rocks \o/
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vet inte, X antal kvadratmeter i Malmö
Hur många syskon har du? 1 bror
Är du blyg inför det motsatta könet? Näe, inte direkt
Vilken film kan du alla replikerna till? tror jag inte att jag kan?
Äger du några band t-shirts? Edguy xD
När flög du senast? 1½ år sen till Ungern
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st
Läser du för skojs skull? Jadå, mkt gärna ^^
Pratar du några andra språk? Engelska och lite tyska
Diskar du din egen disk? Jag och min bror turas om, annars gör mamma det ^^
Har du gråtit offentligt? Usch ja, too many times
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär och laptop<3
Försöker du alltid lära dig nya saker? Man lär väl sig något nytt utan att försöka?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Sugen på nån tatuering till
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, varför inte?
Kan du kasta macka? Nä, är mögdålig på det :-P
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men hade gärna åkt dit
Vad har du med dig in på bion? kompis/kompisar, popcorn och något att dricka :-D
Vem var din favoritlärare och varför? ojojoj så många, kan inte svara på det
Har du dejtat någon av en annan religion? inte vad jag vet.
Vad har du för väder? Solen har varit framme idag fast just nu är det mörkt så jag vet inte :-P
Har du en favoritblogg? Kompisars <3
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska, det är mkt skoj !
Gillar du att flyga? Nä, inte direkt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? För mkt för att det ska få plats här
När sov du senast på golvet? För ca 2-3 veckor sen
Vilken är din favorit drink? hm.. Gillar Ragnar :-D
Vilken är din mammas hemstad? Malmö/Skurup
Din pappas hemstad? Ystad
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 3 räcker för att jag ska fungera men sen hur bra jag fungerar det är en annan fråga :-P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?Nä, jag är ganska duktig av mig
Vilken är din favoritfrukt? Banan, druvor, päron, clementin mums!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ne, orkar inte bry sig
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jo det kan jag mycket väl vara :-D eftersom jag är så bra på det brukar jag påpeka andras fel
Tror du på liv på andra planeter? Nejdå, eller jo.. eller nej, vet inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min bror
Tror du att Gud är man eller kvinna? Hermafrodit?
Vad var det senaste du åt? En Mozartkugeln
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Ungefär lika bra?
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Efter Mauro Scoccos låt - Sarah
Gillar du senap? jadå, till korv och julskinka :-D
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Mitt liv är ett sådant helvetesjävlapiss
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kunde vart skoj att testa
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? IUsch nej, det vet jag inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Vissa :-)
Skulle du säga att du är trendig? Nä, inte direkt
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på om saken var viktig
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jadå, kan inte komma på alla men Isfolket iallafall
Vad är du allergisk mot? Inget
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. MER KÖTT TILL FOLKET!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0