Helloj

jaha...
Något som är riktigt irriterande är när man läser en jättebra bok, det flyter på med läsningen och det händer något spännande hela tiden. Men boken närmar sig sitt slut och man undrar hur ska den hinna sluta med så få sidor kvar?
JO! det ska jag ta och berätta!!! det står END OF BOOK ONE!
tankarna i mitt huvud var: VADDÅ END OF BOOK ONE?! finns det en tvåa?? ?? ? men den har inte jag! hur ska jag då få veta hur det slutar om jag inte har den?! varför visste jag inte detta?? sedan en massa svärande.

Jag har inget emot böcker som är i serier, det är ju bara skoj om det är en bra bok och den fortsätter och fortsätter, man vill liksom inte att det ska ta slut. Men då har man iaf böckerna hemma och kan fortsätta läsa när man vill!
Nu snabbade jag mig desperat in på internet och sökte på den andra boken, jadå... kommer ut 2008, inte för att det är länge tills dess, men ändå, när i 2008?? kan vara i december! åååh jag kommer att avlida... Får ge mig på Eragon nu istället.
Nej, det var verkligen ingen trevlig chock jag fick i natt, kanske därför jag sov så dåligt.

Well well, måste göra mig redo för skolan, en lektion idag!
sedan snack med Syo :-)

Julavslutning på måndag! WOHOO!

we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas and a haaappyyyy neeeeew yeeeeaaaaaaaaaar

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

:O:O:O .. vilken bok är det???? :O:O:O :P

2007-12-11 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0