Heeeeeeej

Dagen innan nyårsafton ^^ borde man kanske sitta och fundera över året som gått, men liksom, jag kommer knappt ihåg vad som hänt :-P

Helt megahes, är det när jag vaknar, låter helt cp när jag pratar och skrattar :-D

Filmen igår var inte särskilt bra, men på något sätt var den det ändå.
Men om man ska kalla det komedi? nä det vet jag inte
Fast Owen Wilson och Adrian Brody är alltid mys att titta på ^^

Kvällens udda händelse var :
Jag gick förbi en bil på väg mot bion och så PANG säger det så har jag gått in i dörren till bilen, en dam som satt där som inte var tillräckligt uppmärksam på att det finns fotgängare på trottoaren, ont gjorde det men skoj var det också :-P När hon försökte be om ursäkt gick jag bara därifrån skrattandes så det var lugnt ^^ hade kunnat stämma henne eller något! I alla fall om man bott i USA, dom stämmer allt och alla för allting där, totalt meningslöst.
En kvinna som drack kaffe på McDonalds (WEEOO MCDONALDS <3) brände sig, stämde restaurangen och fick X antal miljoner dollar för det.
Moget värre
moget moget moget moget moget moget moget moget moget moget moget.

Städa färdigt idag också ja! Ganska mysigt om man har musik på och så
Hör hur broderns väckarklocka ringer och ringer och ringer, han är visst inte redo för att gå upp och städa än
BUT HE HAS TO! MWAH!

Borde lägga in en dagens bild också tycker jag... vad får det bli ?
JO! En bild från Yosemite National Park, ett av de ställe i USA som jag gärna hade besökt igen, tagit några dagar där och vandrat, fyy vad nice! Believe me! Naturen där är underbart vacker och luften är härligt frisk
                                    
Oj vad jag vill!
Kanske det sker igen :-) who knows?

Hmm, Jag är väldigt duktig på att blanda svenska och engelska i mina bloggar.
Och just nu babblar jag på också oi oi oi, stackars läsare

Kanske ska sluta skriva och ge mig in i dagens händelser och äventyr istället.

Update senare kanske ;-)

Tack och hej
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0