Haha :-D

Min kära kusin hade en fin bild i sin blogg, jag stal den :-D Minnen från förr ^^
                       

Hahahah, den är för bra!
Någon som kan gissa i vilken film den vita mördar kaninen existerar?

Malmö med Knutut idag <3
Vi får gå lite segt bara :-P men det funkar! måste liksom ge sig på julklappsinköpen -.- aah!
Ja, sen ville man typ såhär låna en krycka eller två på vårdcentralen men då måste man KÖPA dom! Screw that säger jag bara, tänker inte köpa nån krycka som jag kommer att använda max 1 vecka och sen ska dom bara stå där.
Allt detta bara för att man är 18, pffffffff jag blir deprimerad.

Kort skoldag annars ja, 8-9:30 woho! det gillar vi även om det känns smått onödigt

Hm, quote of the day blir...
Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.

Haha, sweet !
lite äckligt kanske ?

mhm okej frukost time!

HA EN BRA DAG
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag hoppas att din onsdag blir en bra dag!

2007-12-04 @ 06:13:07
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0