Going to the movies

ska se Darjeeling Limited (eller vad det nu hette) med min kära bror, Martin, Sebbe och Stephanie
Yeee finally!!! massa klydd bara för att se en film, shiiiet men nu är det ordnat :-D
ska fixa med katten så att hon får sin mat och så sen så bär det av mot Malmö ^^
Får väl äta något där inne eftersom Martin fick min mat här, var inte så hungrig oO

Smått ont i halsen och lite feber men whatever!!! det ska inte stoppa mig från att ha ett nice nyår nej nej nej wooooo
och Knutut ska komma, nice värre!

Men nu måste jag sluta så hejdå

<3

Kommentarer
Postat av: knutur

wiiiieee! för jag ska komma, för vi är sjuuukaa =D
jaaa, mysigt !

2007-12-30 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0