God morgon Goood Mooorgoon

vilken härlig morgon, good morgon god morgon idaaaaag!
ja eller nåt. Kanske inte så god ? fick gå upp klockan 5:12 enligt min mobil, betyder 5:10 normal tid :-P och det ösregnar!!! och blåser och är så blä väder så det knappt är sant
Måste finna ett paraply. Oj oj oj. Gäsp. Och msn funkar inte, great.
Inte för att man har så många att prata med såhär på morgonen, typ bara den där Josh från Las Vegas, han liknar Sam i LOTRO ^^ typ så teddybjörn. Men Sam är gay, Frodo också. Dom gayar sig ihop. Mysigt värre.
Nu startar mitt babblande, borde äta frukost istället mhmm
Okej
Förresten, glömde nämna att jag proppade in alla mina böcker i Patricias skåp som redan var överfullt, ursäkta för det (A) ska tömma på måndag när vi är tillbaka :-P
Men titta, där var han Josh ju! MSN FUNKAR <3 msn addicted
nice nice nice
okej hejdå allihop, jag hoppas på att båten inte kommer att sjunka idag, det blir väldigt kallt att simma nu.
Men jag lovade Rebecca att jag skulle dyka i efter Emelie om hon skulle få för sig att hoppa i, så ja, det är mitt jobb idag!
Okej, sluta prata nu Sarah
Pusshai
Ha en fin dag

/ Buuudil

Kommentarer
Postat av: knutut

världens bästa sarah !

2007-12-07 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0