Bornholm och Dona Gina

Trevlig dag på Bornholm, blev lite sjösjuk på vägen dit bara :-) Men det gick bra, krängde frukt som fan så mums värre! Ösregnade gjorde det också men vi överlevde.
Jag tänkte så negativ jag bara kunde för då kan det ju inte bli annat än positivt eller?
Jag var 100% säker på att båten skulle sjunka och att vi skulle dö! MEN det skedde inte, så det blev positivt :-D
Fått sålt 7 st tutingar BOOYAH!
Några få bilder togs också
  
Jag på båten             Sara Jönsson och Caroline Råberg

   
Emelie dök upp :-D sen fick hon gå och lägga sig, blev lite sjösjuk :-(

   
Lite annat folk               Tutingen!
som var med  

   
Hejsan!                         Fin tröja <3

Gick mycket bättre att åka hem, ingen sjösjuka då :-D lite öl och chips så mådde man tiptopp!
Fast det blåste väääldigt mycket. Jag och en annan tjej gick ut och det var så att vinden greppade en och man gled längst med hela golvet. Var tvungen att ta tag i ett räcke :-D stod man där med öppen mun och kinderna fladdrade! haaha, det var fett med nice!

Sedan blev det lite P-C och sedan Dona Gina med Emelie och Isabell, mkt trevligt det med!
       
Isabell hej!            Menyn är mums!           Emelie mycket att dricka?

      
Fint!                        ååh nu tar vi den!       Min shot var rosa :-)

         
Men jag spillde ut min shot :-( Fick dricka den såhär :-D Isabell ville också testa.... Och Emelie :-D

   Sen skulle man tydligen dricka öl med sugrör också!

Ja, det var skoj!


Gårdagen och dagen har spenderats med Knutut, alltid mys! tittat på film och så :-)
Men nu dags för middag och sen plugga på till religionsprovet

Ha en bra söndagkväll allihop!

Over and out
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0