Ingen SVAMP!

Inte en endaste liten svamp hittades! men jag hade skoj ändå
riktigt mysigt att vara ute och gå.
Hade i alla fall rejält roligt åt en mullvad... som var platt, typ max en halv centimeter tjock! snacka om mosad :-D skrattade så att tårarna rann och alla som var med där ute tyckte att jag var totalt dum i huvudet ^^
sen kom en groda som var nästa lika platt! hahahaha såg jätterolig ut.
Jag skyllde på tv-spel att jag var så knasig.

men innan dess idag! seriöst alltså.. för det första träffade jag Ämmi och hennes Loverboy på tåget sedan när vi gått av i Ystad så ser jag en kille som liksom sitter på dom röda räckena som finns på tågdörrarna och tågvärden stod bredvid, så jag gissade på att han gjort något dumt eller så MEN! så inser jag att han SITTER FAST i dörren.
Trodde jag skulle svimma av skratt. Fasen också att jag inte fotade honom, fast lite väl taskigt kanske?
I vilket fall som helst kom han loss! de fick stänga dörrarna igen så att han kunde lossa på sig.

Jag är jätte trött nuue, vart ute och gått i över 2 timmar och rätt så rask takt får jag säga också! och mitt knä gör bajsont! får massera det lite sen.

ooiij, vad det regnar mycket -.-
Softish kväll idag, bara mysa mysa mysa och mysa, får vara utvilad till morgondagen ;-) parthey at the KABINEN I YSTAD, Becci 18 <3

jaja, nu tycker jag att jag inte har något att informera om direkt

*LUCKY NUMBER 78* mwehehehe ;-P <333

Pusshai! / Sarah        
                        Henriksson And Budil, ALLTID REDO!

Kommentarer
Postat av: neewbiie ;)

hahah... mullvad, den hade jag nästan velat seee :P

2007-08-31 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0