hej du är söt

aah mög blogg ! sparade inte det förra jag skrev precis så får skriva om -.-
i alla fall..........

Peppi Lindström! Muffa är rolig han <33 jag tycker om dig
ja dig, och jag vet att du kommer att läsa detta men hur mycket du kommer att förstå det vet jag inte ^^

Skolan idag, kändes ganska onödig den med fastän vi fick lite gjort till vårt projektarbete.
Engelskan, fick veta mitt provresultat, helt okej, kunde gått bättre, men fick iaf ett VG (:

Och jag säger bara MARIA OCH LUNDIN haha, dom är totalt utflippade! helt plötsligt kom dom bara fram och hade på sig varandras kläder hahah Maria i lundins korta turkosfärgade kjol med vita leggings och under det gråa strumpor med katter på och helt vanliga beiga skor, såg jätterolig ut!! hahaha sött ^^

Jag lyssnar på JOSH GROBAN, BWAHAAAHAA!


Sen har jag tänkt lite på det här med bloggar... en blogg behöver man inte skriva i varje dag så YAY ingen press på det medan i en dagbok så ska man ju skriva i dagligen (liksom hallå... DAGbok). så skönt med blogg !

Ooooch imorgon blir det ut i sandskogen och plocka SVAMP och BÄR, se om vi hittar några av dom mumsiga röda svampar med vita prickar på, mweheh

okej nu orkar jag inte mer!

Ska bara informera om att jag träffade Knutut och Ämmi idag
Ämmi har hårigt luddiga ben men det är schexxxy och Knutut är alltid sexig purjolök *smek* på er <3

Over and Out
// Budil <3333333333 SvampSkunk

Kommentarer
Postat av: knutut

hahaha ... grrrr på dig ;);)

2007-08-30 @ 19:09:58
Postat av: Emmi

Yeeeah, mina ben är heeeeeta :D

2007-08-31 @ 14:55:44
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0