AHAAAOU

herregud vad har jag gett mig in på?
JAG Sarah, ska seriöst försöka hålla igång en blogg? haahaha visst, försöka går ju
se hur länge det varar xD
men eftersom alla verkar vara inne i en sådan bloggperiod så varför ska inte jag testa ?

hmm, något som hänt idag?
varit i skolan, typ sådär jätteonödigt men det var rätt så trevligt ändå.

Min bil gick rakt igenom besiktningen ! fastän det inte startade när han gubben skulle starta den, mwehe, det är faktiskt en tjejbil så bara tjejer kan starta den så det så.

och jag har kommit fram till att jag är totalberoende av min vattenflaska<3. I alla fall vattnet i min flaska
När jag upptäckte att den var borta så fick jag en sådan tom känsla i magen och mitt hjärta brast men när jag väl hittade den igen så gav jag ifrån mig ett glädjetjut och kramade den...
konstigt eller? lite grann ja!

ska checka min mail nu sen blir det sängen !

Ha det fint / Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0