Typ hej!

Nu var det banne mig dags att skriva igen! Sisådär två månader sen men det gör liksom inget! Jag känner mig rätt nöjd ändå. 

Tim skriver också blogg nu. Vi sambloggar fast ändå inte. Vi ska iaf träffas imorgon för han är min låtsaskusin och han har inte sett mitt badrum som är epic-fult men eftersom min soffa är fin och lite dyrare än min tv gör det inget. Älskade Ämmileinen, Annika, Mickekycklingspett och kanske någon mer ska umgås med oss.
Eftersom jag är väldigt förkyld tänker jag slicka på alla så dom kan vara sjuka med mig.

Gawd, jag ser så fram emot London! Ett litet avbrott i vardagen och bara roliga dagar (förhoppningsvis, om Ämmi får äta och sova så hon håller sig glad).
Hahaha! Ofräscht.

Khmm, jag tror jag tänker dricka 0.8l te med massa honung i, titta färdigt på Dragon Tiger Gate och fundera på vad jag kan skriva här nästa gång! Min hjärna är som ett russin när det gäller att skriva blogg just nu, bara skrumpet och inte så värst gott.

Hejdå :-D
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite nyfiken på den där mickekycklingspett, kanske mindre spännande smeknamn ^^ :P

2011-04-04 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0