1 December

1 Dec. vilket innebär att jag kunde börja öppna min chokladkalender jag fick av mormor och morfar :-D Man blir aldrig för gammal för en sådan!

Igår var lite smått kaos på jobbet, blev att jag skulle stå där själv heeeela dagen. Lite typiskt att det var supermysväder och massa folk + en rejäl varuleverans. HejigenRyggont.
More money for me iaf. Och jag sov som om jag vore död! Vilket inte har hänt på länge, så tummen upp.

Onsdag - Lillördag. Det snöar massor men är dock väldigt fint.
Jobba och sen några timmar jobb på gymmet, hinna färga hår och städa.
Hajhopp på med kläderna och ta mig iväg! Ämmi ♥ idag :-D

Schmusen!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Kattungen

Fortfarande inte öppnat första luckan på vår svampbob-fyrkant chokladkalender! Ska genast åtgärda :)



Låter ändå relativt bra, och pengar tycker man alltid om!

2010-12-01 @ 22:54:19
URL: http://buskattungen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0