Vi ser det snöa!

Jaaa, så roligt med snö :-D tjohej!

Igår var jag och lämnade blod på blodbussen i Skurup, kändes lika bra som alltid! Skönt att man kan göra någon sorts nytta.
Blev kalops till lunch hemma hos mormor och morfar och sen påbörjade jag "hälsa på rundan"

Först hos Jenny, snackade och kollade på Pippi Långstrump på det sju haven ihop med lille Melker. Han hade fått komma hem från dagis eftersom han ramlade och slog bakhuvudet och fick förmodligen en lättare hjärnskakning. Tyvärr så hanterade dagisfröknarna det väldigt dåligt!

Sen blev det hem till Rolf och Agge. Hjälpte till med middagen och bjöd in mig själv på mat :-D Alla skulle äta där så det var mys! blev jag, Rolf och Agge, Sofie med Linn och Milton och sen så Rikard och Jenny med Emilia och Melker. Familjekväll helt enkelt! Saknar dom ibland, ganska mycket :-D.

Efter middag och lite prat så följde jag med Sofie och ungarna hem för att spana in vår f.d lägenhet som Sofie tagit över. Mycket fint! Totally Sofiestil.

Hem med nio tåget och då blev det en runda in till David, lite lätt filmtittande och jag fick äta gnocchis med ketchup.
Tror att jag fått mask i magen eller något sådant, är helt hungrig hela tiden :-O
Och min pappa ska typ få tillbaka sitt körkort. Han var glad, jätteglad! Han grät. Mycket jobbigt men ja, så kan det vara!

Idag ska jag och Ämmi äta fisk till middag :-D yay us! vi kan vara duktiga ibland och sen ska vi ta tåget in till Malmö och se på Benjamin Button filmen.
Så¨ja, ha en bra dag gott folk!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du upplevde att dagispersonalen hade skött saker och ting dåligt. De är mina arbetskamrater så jag är säker på att dem gjorde det bästa dem kunde. :) Vad tyckte du om Benjamin Button?

2009-02-12 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0