TorsdagFredag

Torsdag
Igår åkte jag och Ämmi in till Malmö och Ebba följde också med :-D jag tycker om Ebba.
Blev inte så mycket handlande men en tröja eller två hittade jag och blev helnöjd med! så det var fint :-)

Sen på kvällen blev det impuls att umgås med David eftersom det var hans sista kväll i Mikilens lägenhet och nu är han hemlös (han kan flytta hem igen men det funkar bara inte!!!) och det är lite tråkigt. Det var iaf lite mys med trevligt sällskap.
Emmi, David, Filip, Sam och jag, bara sådär lugnt.

Fredag
Studiefrämjandet och jag var jättetrött! Trodde inte jag skulle palla med hela dagen men det gick oväntat snabbt :-) Bara jag + två andra tjejer och vår "ledare" så det var bra.  Så blev mestadels MSN, FB och YouTube med tanke på vilken brist på jobb det är!!
Efteråt blev det solarie, både i sån liggande och i sån stående, var tvungen att testa ju :-)
Och idag gjorde jag en jätteläcker sallad till middag innehållande isbergssallad, morot, plommontomater, gul och orange paprika, färska champinjoner, äpple och små ostkuber! och en lätt dressing till det :-) Lovely!

Och idag blev det bestämt att under början i nästa vecka ska jag på studiebesök på en förskola här i Ystad och kan hända att det blir praktik där sen. Måste testa på det fastän jag är lite rädd för barn :-D vet inte hur jag ska hantera dom små rackarna!

Imorgon är det 20års kalas/fest för Jessica M. :-D skojskoj!<3

Mhmm, japp! Ser på Strictly ballroom nu och ska fortsätta med det
Ha en bra fredag gott folk

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: Jessica

2 härliga dagar låter det som, jag får komma in och hälsa på er snart :O =D



seees ikväääll!

2009-02-28 @ 11:44:41
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Är inne på Eclipse nu (på eng) och håller helt klart med om att böckerna blir sämre. Men fortfarande är Edward heeeet. Åh, jag vill också ha en läcker vampyr att stalka mig ;-) Jacob är nog mer din typ, du kan ta han så tar jag Edward. Haha :)

2009-03-01 @ 09:34:18
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0