Tampongbekymmer

Min kära sambo Ämmi hade en tampong i sig. Den hade hamnat för långt in och på fel håll, inget snöre kunde hittas.
Detta orsakades av ett väldigt hett och passionerat samlag mellan Emmi och hennes Marcus.
Marcus ville väldigt gärna vara den som fick ta ut tampongen så han sprang runt som en dåre och letade efter glidmedel och en tång.
Men Emmi ville ta tag i detta själv. Hon fann sitt glidmedel och gick in på toaletten och efter ett par minuter av nummer två kände hon att nu var det dags. Efter ännu en stund med lite skrikande och stönande kom Emmi ut med en blodig näve och tampongen i högsta hugg.

Vad lär vi oss av detta?
Skippa sex! Det blir bara problem.

Och ja, själva storyn är sann dock väldigt överdriven :-D I brist på annat så hjälptes jag och Ämmi åt att skriva denna korta historia.
And yes, vi är äckliga :-D men klockan är halv 11 en måndagkväll och vi är trötta och udda!

/ Sarah (och Ämmi)

:-D

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, fy fan vad jag garvade när jag läste. Ni måste haft sjukt skoj när det hände :P

2009-02-19 @ 12:22:50
URL: http://stopsbeating.bloggagratis.se/
Postat av: Susanna

HAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAA

2009-02-25 @ 09:31:24
URL: http://susannauhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0