Lek i snön?

Åh, tydligen hade merparten av familjen varit ute och lekt i snön igår :-D åkt pulka och druckit varm choklad med grädde! Lite ledsen att jag missade det men det kommer fler tillfällen :-) Sofie har några härliga bilder på sin blogg, tycker ni ska spana in dom.
Visst hade jag passat in i det vimlet av småungar, hundar som leker snöplogar och pulkaåkande?

Jag mår bättre idag när det gäller förkylning och feber men fick istället någon migränliknande huvudvärk och illamående, riktigt illa illamående! typ "hej, jag tar toaletten för snart kommer det upp" . Men förutom det så var det mysigt idag med strandpromenad ihop med mormor och morfar (stötte på Jessica M där :-D) och sen en god lunch på byakrogen i Blentarp och blev serverad av Ämmi <3.

Nu ska jag se lite på tv, prata med trevligt folk på msn och ta det lugnt och senare ska jag nog röja undan lite. Tror Ämmi hade uppskattat det :-P
Jag tycker om den person som skapade laptopen, det är såhär jätteskönt.

Och sen har jag lovat Marcus att göra reklam för hans blogg.
Gott folk, spana in Ämmis Marcus blogg här. Han säger att han ska bli den nya Kenza eller BlondinBella men vi får se hur det går med det!

Nä, nu får det vara nog med skrivande. Ha en bra fortsatt söndag gott folk

/ Sarah

Okej! nu visade Nils några roliga videor så ska klistra in dom här :-D titta på dom!



Hahaha, jätteroliga! :-D

Nu. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0