i studiefrämjandets lokaler!

Här är faktiskt trevligt.
Just nu är det lunch och jag sitter här med en banan i handen och småpratar med den enda person som stannade kvar (förutom jag). Dennis heter han, en kille från Sjöbo med intresse för motorer! ska utbilda sig till svetsare och är därför här och läser upp sin matte.
och nu börjar det kännas som att jag skriver en kontaktannons så vi slutar här!

Helgen var chill. Umgicks med lite damor! närmare bestämt Lotta, Jessica M. och lilla Linda :-D
Vi åt kinamat och kinesgubben ville inte låta mig betala med mitt kort för det kostade bara 99kr och allt under 100kr måste man betala 3kr extra för och han ville helt enkelt inte låta mig betala med det!!! "nej nej nej" hela tiden.
Vi åkte iaf till Öja och det var nice, skönt att få dansa av sig ibland.

Ämmi är gullig :-D strax efter 3 fick jag ett sms av henne där hon skrev och frågade om hon skulle lägga in en pizza i ugnen åt mig :-D <3 jättegulligt! och jag fick låna hennes kläder så jag var så totally Ämmi.

Har jag förresten berättat om den gången då jag råkade skalla min mormor så att hennes ögonbryn sprack?
Ja, det var en olyckshändelse och för att man ska tycka synd om mig med så ska jag tala om att det snurrade till rejält i mitt huvud efter den smällen.
Det första ögonbrynet jag spräcker! synd bara att det var på min mormor <3
Filé liksom.

Ja, känns som jag har brist på saker att göra? skriver ovanligt mycket för att vara jag. Har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden men just nu känns det jätteskönt att skriva!

och vet ni vad?
Vi ska bli med valpar igen :-D kanske iaf! kan inte garanteras. Men pappa sa att Danté har varit fullt upptagen med att sätta på lille Kaise sötnöten så ja, vi kan ju hoppas! Dom där gulliga puppisarna:-D :-D :-D

nej, nu får jag äta upp min bulle kanske?

tack och hej för mig så länge !

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har fortfarande inte ätit upp din bulle, för den vill inte ta slut :O

Well, vi får ses snart. Snuggles!

2009-02-09 @ 13:10:28
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Jessica

I really am lovin it! =D



Du får snart rostbiff! My kyckling pesot<3

2009-02-09 @ 13:52:45
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0