En fredagskväll

Yääes, vart ska vi börja?

Jag är sjuk, you know the drill med feber, halsont, snorigt osv? Ja, så är det för mig nu!
Och jag saknar Ämmi hemskt mycket ibland :-O Men hon kommer hem på måndag så det blir bra!
Lotta och Jessica M undrade om jag ville hänga med ut ikväll men det passade inte med tanke på mitt fysiska tillstånd! en annan dag ladies, en annan dag.

Idag fick pappa papper på att han får lov att köra igen :-D körkortet kommer väl nästa vecka någon gång!

Igår var mysigt. Jag, Knutut, Ämmi, David och Rohlin hamnade på kinarestaurangen här i Ystad och efter det hamnade vi på Kings Head och då var Marcus också med oss :-D satt där och snackade och skojade någon timme och sen hem för att sova :-)

Förresten så var Benjamin Button filmen inte alls så bra som så många har sagt att den är :-O Det är en sån man borde hyra istället för att se på bio. Bra story men de kunde utvecklat den på ett annat sätt, tycker jag :-)

Ja, nu tappade jag bort vad jag ville berätta om så antar att det inte var så viktigt?

Tack för ikväll :-)

Dagens Låt (Alla dagars låt): Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0