Bara till att svara!

Kul om du kan svara :-D det tar inte lång tid!

1. Vad heter jag?
2. Har vi hånglat?
3. Röker jag?
4. Skulle du stå ut med att bo med mig i en vecka?
5. Skriv en mening där mitt namn är med.
6. Har vi samma humor?
7. Skulle du våga dela säng med mig?
8. Vad är jag bra på?
9 Vilket yrke skulle passa mig?
10. Min sämsta egenskap?
11. Är jag självisk?
12. Har jag gjort något bra?
13. Vilket/Vilka uttryck använder jag ofta?
14. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
15. Har du velat ha sex med mig?
16. Vad tycker du om mig och mitt utseende?
17. Om du skulle få ta med mig vart du ville, vart skulle vi åka då?
18. Tror du att jag vet lika mycket om dig som du vet om mig?
19. Om någon frågar dig om du vet vem jag är, vad säger du?
20. Tänker du kopiera detta och se hur väl jag känner dig?


Tack tack :-D


Jag har tråkigt! sitter igen i Studiefrämjandets lokaler och här är inte så mycket att göra. Får väl hitta något spel att spela or so.
Och jag fick sova ca 3½ timme i natt så flummande är på hög nivå :-D

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Mik

1. halvstyvsyster sarah :O

2. nej, absolut inte!!

3. hoppas verkligen inte :P

4.tippar väl på det :P

5.Sarah is my half step sister =D

6.ibland =)

7.asså, jag kan inte sova med andra så tror int det =P

8.att blogga :P

9.typ kock :P

10.att du säger att jag är för ung för allting :O

11.neje :p

12.jodå, massa :P

13.jag vet inte, "adieu?" och ":O"

14.haha jag kommer inte ihåg :P

15.NEJ! :o

16.Du ser väl bra ut :P

17. Roskilde =D

18.tror väl det :P

19. det e min halvstyvsyster!!

20 har den redan :P

2009-02-16 @ 13:31:53
URL: http://monkiball.blogg.se/
Postat av: Jessie

1. Sarah :D

2. Inte vad jag kan komma ihåg

3. Nej, men din mamma röker.

4. Japp

5. Sarah är snäll ;)

6. Ja, Chaaarlllie!!

7. Been there, done that! (Many times)

8. På att vara ensvis ;P

9. Förskolelärare :)

10. -

11. Nej

12. Du är min vän, de är de bästa du gjort för mig.

13. Hmm, har du något du säger ofta?

14. Du målade Ariel jättefint! :D

15. Nej :P

16. Du är underbar och du är jättesöt!

17. Västindien!

18. Ja, det vet jag att du gör.

19. Ja, det vet jag, hurså?

20. Nej, det tänker jag inte men de var en kul grej =)

2009-02-16 @ 16:59:26
URL: http://D3arjessie.blogspot.com
Postat av: Björn

1. Sarah

2. Nej.

3. Nej.

4. Ja, om du slänger ut katten. :P

5. Que? Sarah sparar rara starar!

6. Stundtals!

7. Jag blev inte yxmördad sist iallafall.

8. Att få mig på gott humör!

9. Skogshuggare.

10. Vet ej, faktiskt.

11. Inte vad jag har upplevt.

12. Du har lärt dig lyssna på hårdrock!

13. "khmmm" (stavade jag rätt?)

14. Du hittade mig, inte illa! (Opeth i Malmö...gott om folk!).

15. Nej.

16. Söt, utstrålar glädje.

17. Wacken!

18. Det tror jag!

19. Självklart, jag skryter om det varje dag!

20. Är inte mycket för listor, så räkna inte med det :P

2009-02-17 @ 02:24:41
URL: http://ch4os.blogg.se/
Postat av: Jessica

1. Sarah

2. Nej, det tror jag inte :O

3. Typ, har feströkt :P Men nej, du röker väl inte.

4. Absolut skulle jag det =D

5. Världens bästa Sarah Budil<3

6. Ibland så :P

7. Klart jag skulle!

8. Meen, du är ju bra på mycket :O

9. Typ, nåt som innebär att du får träffa människor och resa.

10. Hmm, vet inte.

11. Nej, det tycker jag inte :O

12. Hello! Du är Sarah Budil aka My best friend. Det räcker!

13. "Adieu", ":O" och "khmmm"

14. Hmm, det minns jag inte faktiskt :P

15. Jaa, fast jag måste ju banta först =(

16. Bäst och du är söööt!

17. Ööhh, det var en jävligt bra fråga. Typ, grekland lr nåt. Sol, värme och fest! =D

18. Absolut tror jag det!

19. Klart jag vet!

20. Lär förmodligen göra det i min uttråkadhet, p.g.a sjukdom =(

2009-02-17 @ 18:46:51
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0